Deadpool 2 in de bioscoop als Once Upon A Deadpool

Deadpool 2 in de bioscoop als Once Upon A Deadpool

De grofgebekte anti-held keert terug in de bioscoop met Once Upon A Deadpool

De grofgebekte anti-held keert terug in de bioscoop met Once Upon A Deadpool
Bron: 20th Century Fox | Once Upon A Deadpool

Wat de toekomst na voor Ryan Reynolds en het het bekende karakter na ‘Deadpool 2‘ zou zijn, was een groot raadsel. Nu lijkt het erop dat de creatieve acteur probeert om in een goed daglicht bij Disney te komen. Want er komt een ‘nieuwe versie’ van de tweede film uit. In de film ‘Once Upon A Deadpool’ is er een versie samengesteld dat is geschikt voor de kleine kijkers. Althans voor twaalf jaar en ouder.

Toen de eerste ‘Deadpool’ film uitkwam, gingen gezinnen massaal naar de film. Want wat voor humor of scenes zouden er in de film zitten die niet geschikt voor de kinderen zouden zijn? Er bleek genoeg in te zitten, waardoor er veel leegloop was tijdens de film. Je ziet het ook terug in de cijfers van ‘Deadpool 2’. Normaal gesproken weet een vervolg een groter publiek te bereiken, en moet ook meer opbrengen.

Toen Disney in een ver stadium was om 20th Century Fox over te nemen, was de grote vraag. Wat gaat Disney doen met de net gelanceerde 16+ films van 20th Century Fox? Waar ‘Logan’ en ‘Deadpool’ onder vallen? Want als die überhaupt een overstap naar de Avengers willen maken, dan moet er wat veranderen. Daar lijkt Ryan Reynolds achter de schermen mee bezig te zijn. Zodat de mouse house in ziet wat zij met het karakter zouden kunnen doen.

Afgelopen september zette Ryan Reynolds een teaser online. Op zijn sociale media stond een foto waar Deadpool een kerstverhaal zat voor te lezen aan Fred Savage. Hij was in de jaren ’80 te zien in de film ‘The Princess Bride’. Nu jaren later ligt hij in bed met Deadpool naast het bed. De opnames met het tweetal zijn in een dag opgenomen. Daarnaast is er hier en daar geknipt in de bekende film. Waardoor het nu is geschikt om met de feestdagen te bekijken.

Nederland loopt met kerst Once Upon A Deadpool mis

Bron: Twitter Ryan Reynolds | Once Upon A Deadpool

Het enige nadeel aan dit alles is, is dat ‘Once Upon A Deadpool’ in Nederland niet met de feestdagen is te zien. Want de film is vanaf 1 januari 2019 in de Nederlandse bioscopen te zien. Waardoor het zijn charme al mist. Zeker de kerst insteek, is het een gemiste kans van 20th Century Fox.

In Amerika wilt de studio wel de concurrentie aan gaan. Het kan er bloederig aan toe gaan, want er staan al een aantal films klaar om flink te gaan cashen. Naast ‘Once Upon A Deadpool’ komt Disney met ‘Mary Poppins Returns‘, Universal met ‘Bumblebee‘, Sony met ‘Into The Spider-Verse‘ en Warner Bros met ‘Aquaman‘.

Nu kan je denken dat dit alles alleen maar bedoeld is om cash binnen te slepen. Of om Deadpool op een positieve manier in het nieuws te brengen. Dat is niet het geval, want van ieder kaartje dat in Amerika wordt verkocht, gaat er 1 dollar naar een goeddoel. Namelijk het ‘F*ck Cancer Foundation’. Voor Ryan Ryanolds de grote reden om een ‘PG-13’ versie van ‘Deadpool 2’ uit te brengen. Zou jij naar ‘Once Upon A Deadpool’ gaan? Laat het hieronder weten.

 

Jimmy
Jimmy

Ik ben Jimmy en schrijf over alles wat entertainment op beeld is. Van televisie programma's, series tot en met on demand en bioscoop films.

No comments yet. Be the first one to leave a thought.
Leave a comment

Leave a Comment

%d bloggers liken dit: