MILA KUNIS, KRISTEN BELL, and KATHRYN HAHN in A BAD MOMS CHRISTMAS.

Bad Moms 2 Review

In Bad Moms 2 krijgen de moeders te maken met hun eigen moeders, want wat is een perfecte kerst?

Bad Moms 2 Movie Poster
De moeders zijn terug, na het succes van de vorige film kon Bad Moms 2 natuurlijk niet uitblijven. De makers hebben gekozen voor het thema kerst. Alle moeders weten dat de feestdagen één van de meest zenuwslopende en hectische periodes van het jaar is. Een uitgelezen kans om de Bad Moms er op los te laten. STX Films heeft er in een korte periode er voor gezorgd dat de film is geschreven, opgenomen en daarna daadwerkelijk in de bioscoop te zien is. Heb jij de film Bad Moms 2 al gezien? Laat hieronder weten wat je van de film vond.

De actrices Mila Kunis, Kristen Bell en Kathryn Hahn keren terug in de rol waar de Bad Moms mee bekend werden. Dit keer zijn de moeders van de moeders ook aan de cast toegevoegd. De rollen van ‘Bad Grandma’s’ zijn voor Christine Baranski, Susan Sarandon en Cheryl Hines. Pakt de combinatie van de twee generaties moeders goed uit? Je leest het in de recensie die na het verhaal en trailer van Bad Moms 2 staat.

Dit is Bad Moms 2

De drie ondergewaardeerde en overbelaste vrouwen zijn terug, en maken zich op voor de Super Bowl onder de moeders: Kerstmis. Alsof het creëren van de perfecte feestdag nog niet genoeg is, moeten ze ook nog hun eigen moeders tevreden zien te houden. Aan het einde van de rit krijgt het creëren van een speciale feestdag een geheel nieuwe betekenis.

De recensie van Bad Moms 2

Een variatie op de bekende kerstfilms is altijd leuk. Je krijgt een kijkje in de keuken van de verschillende moeders en hoe zij met de feestdagen omgaan. In Bad Moms 2 zijn de moeders van de moeders ook van de partij, en ik moet zeggen dat het een goede toevoeging is aan het geheel. Om te laten zien dat iedere relatie anders is, krijg je ook drie verschillende verhalen te zien.

De ene moeder bemoeid zich met alles en wilt dat de kerst op een bepaalde manier gevierd wordt. De andere moeder heeft een obsessie voor de dochter. En de laatste moeder laat haar liefde op een wat vreemde manier zien. Door telkens geld te vragen en uit het leven te vertrekken. Het leuke aan Bad Moms is dat je ziet hoe moeilijk het soms is om met je familie om te gaan. Je kan ze niet kiezen en hoe moeilijk het soms ook is, je moet met ze omgaan. En hoe afgezaagd het ook klinkt, de feestdagen is een goed moment om het beste eruit te halen.

Kristen Bell, Mila Kunis, and Kathryn Hahn star in Bad Moms 2 / A BAD MOMS CHRISTMAS.

De boodschap dat je waarschijnlijk al had verwacht is dat het niet uitmaakt wat je doet met de feestdagen. Een over de top feest of een relaxte kerst. Zolang je maar met de mensen bent om wie je geeft. De humor van de film is leuk maar als je het vergelijkt met de eerste Bad Moms films, valt het een beetje tegen. Er zijn een aantal scenes waarbij ik heel hard moest lachen. Maar andere scenes viel de humor tegen.

Ondanks de tegenvallende humor kon ik Bad Moms 2 zeker waarderen. Het verhaal loopt soms door elkaar maar als je goed op let is dat niet heel storend. Een vermakelijke film dat op een eventueel vervolg voorbereid. De moeders hebben een goede klik en hebben humor. Er wordt aan het eind van Bad Moms 2 een eventuele spin-off aangekondigd. Want de ‘Bad Grandma’s’ gaan voor oud en nieuw naar Las Vegas.

Ik ben bn’er moe!