Ibiza Review
Bron: Netflix & Aleksandar Letic | Ibiza

Ibiza Review

Wanneer je op zakenreis gaat en je leven over hoop kan gooien, of dat goed uitpakt lees je in de Ibiza review

Ibiza Movie Poster
Bron: Netflix & IMDB | Ibiza

De ene na de andere Netflix film wordt gelanceerd. De kwaliteit van de films verschilt enorm en daarmee legt de on demand dienst lat niet hoog voor zichzelf. Weten zij een stap in de goede richting te zetten? Lees de ‘Ibiza review’ om erachter te komen. De film is sinds 25 mei te streamen bij de bekende on demand dienst.

De regisseur Alex Richanbach heeft zijn visie en magie los gelaten op ‘Ibiza’. In het verleden regisseerde hij verschillende documentaires en na een lijst aan films als producer werd het tijd dat er een volwaarde film werd gemaakt. Hij heeft samen met de schrijvers Lauryn Kahn aan de film. Weten beide creatievelingen een parel te maken van de film? Lees de Ibiza review hieronder.

Wanneer Harper voor een zakenreis naar Europa wordt gestuurd, nodigen de vriendinnen Leah en Nikki zichzelf uit om mee te gaan. Daarmee komt het werk op een tweede plek te staan. Want de dames gaan stappen en feesten. Wanneer zij een deejay, promoter en andere mensen ontmoeten lijkt het hek van de dam te zijn. Weet Harper de deal te sluiten of loopt alles in de soep?

De recensie van de Netflix film Ibiza

De dames moeten er voor zorgen dat je dubbel ligt op de bank thuis. Over het algemeen lukt het de dames om dat voor elkaar te krijgen. Toch moet je niet verwachten dat je iedere minuut van ‘Ibiza’ moet lachen om de grappen. Een aantal grappen die vooral door de hoofdrolspeelster Gillian Jacobs wordt gemaakt vallen verkeerd.

Zij is niet diegene die voor de humor zorgt. Het draait vooral om Vanessa Bayer, haar bekendheid als actrice lijkt met iedere film en serie toe te nemen. Naast films als ‘Office Christmas Party‘ of een rol in een aflevering van ‘Will & Grace‘. Haar humor en komedie valt goed en lijkt de actrice uit haar mouw te schudden. Een verademing voor de film.

Het verhaal in de Netflix film is niet heel spannend. Alles wat je van te voren weet, aan de hand van de trailer, gebeurd ook zonder dat er grote tegenslagen. Normaal gesproken loopt alles in de soep en moet hemel en aarde worden bewogen om alles tot een goed einde te brengen. Ibiza gaat van een leien dakje dat heel jammer is, en alles komt aanwaaien bij de hoofdpersoon Harper.

Aan het einde van de film krijgt zij wel tegen slag maar dat is uiteindelijk positief voor de dame. Wat ik wel heel positief vindt is dat de makers het verhaal van Harper tot een goed einde weten te brengen. De liefde is belangrijk voor haar, maar als vrouw in een film verliefd worden lopen zij vaak achter de man aan. Dat is dit keer niet het geval, zij laat de deejay naar haar toe komen.

Ibiza Review

Mijn conclusie in de ‘Ibiza review’ is dan ook dat de film het kijken meer dan waard is. Voor mij is ‘Ibiza’ een light versie van ‘Bad Moms’ of ‘The Hangover’. Het is een vermakelijke film dat je na een iets mindere scene je op weet te pakken en te betrekken bij de film. Ga de film zien, en laat je mening hieronder achter.